Nytt år, Nya mål - 2017 vad har du att erbjuda?

Nyårsafton är förbi, ett nytt år här. 2017, jag har många förväntningar på dig.
Ni vet att jag triggas av nyårslöften eller snarare mål. Det är långt ifrån alla som gillar detta, för det sätter ju en del press också.  Så vet man att man triggas av att sätta upp mål så tycker jag man ska göra det. tips på hur man ska tänka när man sätter upp mål finns längre ner eller här
 
2017- ta mig med storm!
sätter upp dessa mål som jag gärna gör det kommande året:
 
  • Vara lite mer självisk, med det menar jag att inte ta på mig för mycket jobb och annat som skapar stress och som gör att jag inte mår bra. Tänka mer på mig själv för att må bra helt enkelt. Tänker inte att jag ska bli en egoist men tror att ni förstår vad jag menar när jag skriver detta.
  • Rehab, fokusera på att få mitt knä bra, operation i slutet av januari. Inte gå för hårt ut, utan lyssna på kroppen och sjukgymnasten, haha.
  • Som förra året, fokusera på nuet, lev här och nu. Både när det gäller studier, familjeliv och träning.
  • Trots knäoperation vill jag kunna springa något lopp under året, men då får det bli i slutet av året gissar jag på.
  • Under årets första halva fokusera på överkroppsstyrkan, slå pb i bänk och militärpress.
  • Mer utflykter, mer friluftsliv, ut och paddla, fika i skogen osv.
  • har en punkt till på listan men den kommer jag inte riktigt skriva ut än, det får ni snart veta.