senaste från instagram

oj oj oj vilken dålig uppdatering det är här inne. har inte skrivit här sen början av januari och nu är det mars, dock känns det som tiden bara flög förbi hit med lite slit på vägen dock. 
 
En uppdatering om vad som har hänt i livet sen sist vi sågs: 
Kört mycket av den här cykeln, en dag fick jag för mig att jag skulle sitta där tills det stod 1000 kcal på skärmen, tog 2 timmar, var dåsig efter det kan jag säga hade behövt mat under tiden, haha. 
 
 
 
Testade ett hälsofik i kalmar, gott men hade hellre käkat en kanelbulle. 
 
Jag har blivit ett år äldre, 28 bast. Närmar mig 30 med stormsteg. 
 
Började ju med Crossfit i Janurari med, 4 veckor baskurs med två pass i veckan, och jag har lärt mig massa nytt och småknep som kan utveckla mig i min träning, nu försöker jag och min co sandra få till ett pass i veckan men ibland är det svårt när man både vill träna på gymmet hemma och där, en dag körde jag ett pass i kalmar körde hem och sen körde hiit med pontus, det gör jag inte om kan jag säga, kände mig som en överkörd någonting efteråt. men att få köra "äkta" crossfit är så jäkla kul och ett av mina bästa beslut någonsin! 
 
 
Siggeman har startat med Hockey, hur cool kille? 
 
 
Försäsongen med damerna igång, vi började tidigt så det känns som att vi har ett förspräng. det känns gött! 
 
Manne har fyllt 30 år! och jag grundlurade han, sa att jag bokat bord och vi skulle ut o köka o sen bara hem o se någon film men istället tog jag på han ögonbindel och hemma väntade hans närmsta kompisar och en hejdundrande fest gick av stapeln. Han var så överaskad och tacksam plus att han sa men nu har jag ju krav på att leverera när du fyller 30, jajamen. haha. 
 
Sigge och jag besökte Yoump förra veckan! så kul för både mig och han, dit blir det fler besök! 
 
 
Crossfit open har startat och mina händer gick sönder rejält, men hyffsat nöjd med resultatet iaf. 
 
 
förra lördagen investerade jag i ett par längdskidor, ÄNTLIGEN! åkte i tre dagar i rad och hade nog fortsatt om inte snökaoset kom och min förkylning. 
 
 
 
Det var lite från senate tiden. Tänkte kanske att jag skulle bli bättre på att skriva här, gillar ju att skriva av mig. 
Hoppas ni får en fin lördag, jag ska vila så förkylningen släpper och plugga lite. 
ha det!