From now on, Cronwall

Hej på er! 

Länge sen sist, fullt upp med andra ord. Kom hem från Italien igår, varit på en fantastisk studieresa men mer om det i ett annat inlägg. 

För det jag tänkte skriva nu är, från och med nu är jag Lollo Cronwall, japp namnbytet har nu skett (äntligen) så hela familjen har nu bytt efternamn. Varför då Cronwall kanske några undrar? Jo min farmor hette det innan hon gifte sig med min farfar. I många år har jag sagt att jag vill byta till det för jag tycker det är så fint. Och min farmor har haft en så stor del av mitt liv och påverkat vem jag är just idag genom att jag som barn växte upp med henne så tätt eftersom vi bodde i samma hus. Går inte en dag utan att jag saknar henne. Så att nu få bära det här namnet betyder oerhört mycket för mig. 

Bye Andersson, From now on Cronwall. 

Isabell Hedberg

Vilka fina bilder, och fint namn med fin historia :D
Hoppas du får en fortsatt fin onsdag :)
Kram!

Pia

Hurra!!!!