Utanför comfortzonen, TBT

 
För ungefär ett år sen åkte jag och min idrottsvetarklass till Sälen. Då kastades flera av oss utanför vår bekvämlighetszon, jag kastades ur min när det efter två dagar på längdskidor skulle byta skidor och köra utför. Vi fick en timme i skidskola sen körde jag och "nybörjarna" upp på toppen och bara körde, så grym känsla även om jag både var livrädd och sjukt nervös i vågor. Men den känslan som slog allt var, Jag klarade det!
Våga pressa dig ur bekvämlighetszonen, jag lovar det är fantastiskt på andra sidan. Lite läskigt men fantastiskt.
Har du funderat på något du vill göra men inte riktigt vågat än? gör det bara! så värt det.
Jag brukar tänka "kommer jag ångra mig om jag inte gör detta" är svaret ja, då måste man våga även om det är jobbigt för det förnekar jag inte det är och kommer vara jobbigt att ta sig från en zon till en annan.
 
Just do it!