Internationella kvinnodagen, låt oss lyfta varandra.

 
Idag är det internationella kvinnodagen för er som har missat det. Däremot tycker jag att alla dagar på ett år är kvinnodagen, kvinnor borde lyftas oftare och större. Vi kvinnor borde lyfta varandra mera, ge varandra snälla ord! Fina ord till en person stannar oftast inombords tyvärr, sluta med det, säg saker rätt ut. Det kan ju förbövelen förgylla någons dag, du kan lyfta personens humör. Så dagens uppmaning, säg något snällt till personer i din närhet. Eller föresten inte bara dagens uppmaning, gör det till en vana varje dag istället. Så säg något fint/bra till en person minst en gång om dagen. Vi skulle lyfta varandra.
 
Jag började min dag på gymmet med att lyfta vikter men nu tänker jag lyfta mer, personer i min närhet.
- Ni som läser detta, du är perfekt precis som du är, det är vi alla. Det är bara dumma normer och olika sorters hets att man ska vara på ett visst sätt eller se ut på ett visst sätt som ställer till det. Skit i dumma normer!
 
 
 
 
hälsohets - internationellakvinnodagen - måbra
Johanna

Bra skrivet😊✨💪