5 veckor sen operationen

 
Fem veckor sen operationen. Går lite upp och det går lite ner. Senaste veckan har jag haft väldigt ont i knät, tror att jag överansträngt det lite. Går ganska mycket på det pga skolan och så, jag måste ju ta mig dit liksom. De flesta som opererar korsbandet är ju faktiskt sjukskriva från jobb, jag fick frågan om jag ville ha sjukskrivning men jag vill inte ha en kurs eller två som jag måste göra senare så jag har kämpat på, det har funkat absolut men nu har jag ont och måste tagga ner lite på mina steg.
 
Motivationen har varit lite låg den senaste veckan med, jag har kört min rehab ändå men när det gör ont så känns det lite hopplöst.
Tankar som, kommer det bli bra?
tänk om ja alltid kommer ha ont i knät?
Innan operationen kunde jag ju köra på ganska bra, var operationen onödig?
ja ni fattar grejen, motivationen sviker en ibland och så får det vara. Huvudsaken är att jag gör min rehab.
 
Var hos min fysioterapeut idag och pratade om att jag hade ont och hon sa att det inte var något konstigt, det lugnar mig lite iaf, hon sa också att nästa vecka ska vi börja med lite nya övningar, direkt när hon sa det kände jag att motivationen höjdes lite. Så längtar tills på onsdag då jag ska dit igen. ko
motivation - träning