kontraktskrivning och operationstid.

 
Rivstartade veckan med tidig uppstigning och en föreläsning i Kalmar, var faktiskt ganska pigg trots tidig morgon och ovan pga jullov. Mina boys följde med idag till Kalmar så medans jag satt på föreläsning så lekte dom på Leos lekland, perfekt avslut på Sixtens jullov. En kille som idag la sig i sängen och ville somna fort så att han fick gå till skolan. Så härligt att han trivs både med vänner och lärare.
 
Efter min föreläsning blev det lunch på ikea innan vi drog oss hemåt igen. Försökte vara effektiv på resan hem och tentaplugga, gick så där men lite fick jag gjort (läst).
 
Väl hemma så kollade jag posten, så många bra besked idag. Älskar det!
1. Fick första bästa operationstid, så den 31 januari ligger jag på operationsbordet och får ett fungerande knä igen.
2. min nya almanacka, bild kommer, för dåligt ljus just nu, haha.
3. skrev ett kontrakt idag, om vad? får ni snart veta.
 
Imorgon är det kalmar igen så en kvällsmacka sen sängen!
Hoppas ni också hade en bra start på veckan!
2017 - kalmar - kontrakt - operation - studier