2017-01-17

 
Hej på er! Ny vecka igen, tiden springer iväg som alltid tycker jag. Veckan började med en ledig dag, så skönt! Blev sovmorgon och lång frukost följt av träning. Vad brukar ni käka till frukost?
Jag rutar gärna in mig på en sak o så kör jag på det tills jag tröttnar och byter då en period, haha.
 
Måndagen avslutades med att jag körde igång fysträningen för Vimmerby IFs damlag. Så kul!
 
men alltså, har inte skrivit om lördagens träningspass här, får kanske göra  det, några kanske har sett på instagram? Har haft en sån sjuk träningsvärk efter det där passet, har ont i benen idag, tisdag. haha. långvarig träningsvärk. Så var ganska tufft pass kan man väl säga.
vill verkligen passa på med dessa grispass innan operationen, för sen dröjer det nog tyvärr innan jag kan köra sådana endorfinpass.
Jag både längtar och bävar inför operationen som det snart är dags för. Skönt att få det gjort men tråkigt med rehab och lugn träning.. men man får se det långsiktigt och att jag kommer vara mindre begränsad när jag väl kan köra igen. Plus att min överkropp kommer få jobba hår under rehab månaderna, vill inte tappa styrkan där.
 
Nä nu måste jag sova, 05:45 ringer klockan imorgon.