Mindset is everything!

Åh mitt älskade gym!
Fyra dagar sen operationen. Idag gick jag tillbaka till gymmet. Lycka! att sitta i soffan är inte min grej, vill vara aktiv, och jag känner att när jag är det mår jag så mycket bättre.
 
Idag blev det ett lättare pass med axlar och biceps. lätt men oerhört skönt ändå. Fick kompishänga lite med och sånt gör ju mycket med.
 
Den här "resan" → #rehabresan, den tar sin början i huvudet tror jag. Att min inställning till detta kommer göra mycket tror jag är a och o. Inställd på en tuff period, men också inställd på att jag ska göra det bästa av situationen, alltid. För att ge mig själv beröm så är jag väldig bra på det, att göra det bästa av situationen.
 
Min motivation till att bli bättre hela tiden. Motivationen till att fungera utan smärta inom en ganska snar framtid. Motivationen som jag finner i mitt kommande mål. Efter sommaren startar sista året på Linneuniversitetet målet är då att börja med crossfit i Kalmar. Det är något jag har velat göra länge, hade tankar på det när jag började i Kalmar men då fanns inte tiden och sen kom skadan så det har liksom inte blivit av tyvärr. I september har det gått 8 månader sen operationen och tänker då att jag borde kunna starta. Det är målet iaf och det kommer jag ha i bakhuvudet när rehaben blir tuff.
 
Mindset is everything!
 
 
 
motivation - rehab