Birthdaygirl!

Ännu ett år har gått. Hela 27 år nu, sjukt! Tror man/ jag stannar vid 25. 

Älskar verkligen att fylla år! Äta tårta, mysa och lite paket. 

Dagen började med frukost på sängen av mina grabbar, sen lite soffhäng med isförbandet. Efter lunch kom min fina vän Amanda med paket och kaka! Hur gullig? Sen kom även min mamma och en av mina systrar för och käka lite tårta. Efter det fixade manne tacopaj och nu ligger vi i soffan och ser på bröllopsduellen. 

Måste visa de paket jag fick, får visa imorgon. Nu tänker jag ligga kvar här, haha. 

Födelsedag enligt mig ska vara lite traditionslik, frukost på sängen ett måste, baka tårta välja middag. Paket är inte så viktigt men alltid en rolig bonus. I år har manne o jag bestämt att det inte blir några paket till varandra, i år lägger vi pengarna på något annat #spännande ni som vet ni vet.