2 veckor med mitt nya korsband

Igår tisdag, två veckor sen operationen. Knät känns bra, går från i söndags mest utan kryckor, har dom med mig om ja ska gå längre sträckor. Idag ska stygnen tas, ska bli skönt och håller tummarna för att det inte gör så ont. 

 
Denna vecka går jag in i fas 2 med rehaben, ska bli kul! Ska till min fysioterapeut på fredag. Igår körde jag första fas 2 programmet hemma, balansplattan ska bli min bästa vän framöver 💜
 
Så bestämd att jag ska bli så stark och bra i mitt knä igen, min motivation är otroligt stor. Jag hoppas det håller i sig. Jag ska komma tillbaka till långa löpturer, hiitpass och förhoppningsvis börja med crossfit som jag tidigare har skrivit om. Men jag har också bestämt att det får ta den tid det tar men såklart vill man tillbaka så fort som möjligt. 
 
UPDATE:
Idag togs även stygnen bort, så skönt. Gjorde inte ont. Kändes direkt att spänningen i knät(vid såret) släppte. Känner mig redan lite rörligare. Så här såg knät ut innan stygnen togs.