Svettfest

Godmorgon måndag!
Startar dagen med tågåkande och besök i Kalmar. Igår kördes det ett härligt amrap pass på gymmet, tänkte att jag skulle dela med mig av det. Blev en riktig svettfest för deltagarna på mitt pass och det gillar ju jag. Haha.

Vissa övningar kanske är lite svåra o veta vad jag menar men jag tänkte jag skulle filma/ta kort på övningarna så man förstår bättre. Skulle ni gilla det?

Amrap 4 min på varje block. 1 minut vila mellan varje block.

Block A:
KB hopp 10 st
KB mark 10 st
Utfallshopp 10st

Block B:
Burpees 8st
Bålrotation 16st
Hopprep 30st

Block C:
Enhandssnatch 10st 5/5
Sidoutfall m vikt 10st
Atlas stone 10st

Block D:
Axelpress 8st
Skivstångsrodd 8st
90 grader med boll 12st

Block E:
Armhävningar fötter på hög bänk 8st
Knäböj 8st
Jumping Jacks 20st

Block F:
Chins 5st
T2B 5st
Boxhopp 5st

Block G:
Höftlyft m vikt 10st
Hopp över bänk 10st
Knäböj step 10st