Ny kompis

 
Lördagsmorgon, solen lyser, tempot är lugnt, så härlig start på dagen tycker jag. Det som också är väldigt härligt är att min nya dator kom hem igår, äntligen en dator som inte låser sig stup i kvarten när man skriver skolarbeten eller surfar. Ville mer än gärna ha en mac, men priset på en mac är inte direkt student vänligt så det fick bli en vit Toshiba.
 
Idag har vi no plans här hemma, det är liksom skönast så på en lördag tycker jag, inga måsten utan man gör det man känner för. Helg innebär pluggledigt i alla fall, så det är något jag vet att jag inte ska göra idag, ganska skönt.
 
 
Tände precis en brasa och nu blir det kaffe i soffan tillsammans med grabbarna.
Ha en fin lördag, det ska jag ha.
 
Sanya

Åh vilken fin dator! Vad är det för någon? Är lite småsugen på att skaffa en ny hehe :)

Svar: Toshiba, köpte på elgiganten :) bra pris med :)
xouice.blogg.se

Alice Lindström

Roligt med en ny dator!

ajlimullersandvik.blogg.se

Guuud så avundsjuk, jag vill också ha en sådan öppen spis :D :D