Frisören

Bröllopsdagen startade ganska tidigt (8:30) hos duktiga Sarah Svensson på salong kammen. Håret blev precis som jag tänkte mig, vi hade gjort en testuppsättning en månad innan men den var jag lite osäker på, ska tillägga att den var typ som den de tillslut blev men den tidiga var lite lösare och nu blev det en mer tight uppsättning. Tänkte ett tag ha en blomkrans i håret men tänkte bort den några dagar innan bröllopet då jag kände att min klänning var så mycket detaljer på och att håret gjorde sig snyggare utan. Nöjd med det beslutet med, hade ju beställt en krans trots att jag nästan visste att jag inte skulle ha den, men jag ville inte känna att jag ville ha en på bröllopsdagen och då stod utan. Kransen gav jag istället till syrran som sjöng för oss i kyrkan. Tack Sarah för den fantastiska uppsättningen som höll sig till solen gick upp på söndagsmorgonen.