spy inte nu!

Gårdagen var sjukt tuff.
vet ni varför?
 
Jag, nyopererad och illamående var tvungen att ta mig till Kalmar för att göra en examination. Kunde ha flyttat fram den men jag vill ha saker gjorda och gärna i tid när det gäller plugget. Så det var bara stiga upp och  på med isförbandet runt knät och spypåse i handen. Mot Kalmar!
 
Min kära manne ställde upp som chaufför annars hade jag inte haft en chans till att ta mig till Kalmar, så tack.
 
Ett hälsocoachsamtal skulle göras, filmas och två som examinerade i samma rum som mig och en klasskamrat. Jag började med och säga till mina "lärare" - Jag har en spypåse här och om jag spyr är det inte för jag har magsjuka utan för att jag är full av medicin. (haha)
Efter samtalet kände jag att jag kunde ha gjort det så mycket bättre om jag hade haft en annan dagsform men jag blev godkänd trots några misstag och beröm över att jag ens var där, haha. O den berömen fick jag trots att de inte visst att jag också hade åkt bil i två timmar för att göra eximinationen, arbetsmoral? yes sir!
 
Misstagen som uppstod var nog pga att jag var så fokuserad på att inte spy så jag glömde bort vad jag skulle säga och några verktyg av de jag hade lärt mig.
 
 
 
 
2017 - idrottsvetenskap - spypåse