Freedom

Hej där!
B uppsatsen är inskickad! vi har opponerat och reviderat den, nu ska den bara bli godkänd så är den här kursen också avklarad! Så härligt!
Den här kursen är nog den som har avgett flest pluggtimmar, sjukt intensivt och mycket jobb som skulle göras på kort tid. Men nu är det gjort, jag är stolt över mig själv och över min super kompanjon som gjorde den här uppsatsen sjukt bra.
 
Den här helgen är alltså en fantastisk helg, dels för att uppsatsen är inskickad men också för att det är en helg mellan två kurser, alltså inget plugg! Wohoooooo, Freeedom!
 
En kurs kvar sen är sommarlovet här!
Sista kursen vi har är Friluftsliv, vi ska ut o paddla kajak och fiska och andra härliga saker, så jag hoppas att maj bjuder på fint väder när vi ska ut i naturen.
 
 
Det här vädret hade jag på min morgonpromenad i Kalmar i torsdag, Älskart! Blå himmel och träden har börjat blomma.
 
kalmar - universitet - uppsats
JUNITJEJ

Älskade Kalmar! Där bodde jag under min studietid och stormtrivdes!