Lättad och billy

Torsdag, tentan är skriven! woho! Den här gången gick jag ut från tentasalen, nöjd och lättad. Det återstår och se om den är godkänd men jag har en bra känsla och det betyder mycket. Efter tentan var gjord blev det som vanligt efter tenta shopping, bra tradition tycker jag. Blev ikea och några fler stopp. Visste dock vad jag var ute efter på ikea så det besöket gick ganska fort, det tog nog längre tid på grund av julpyntet som har börjat säljas nu, så kul att kolla på. Det jag köpte på ikea var en billy hylla till all kurslittratur jag har samlat på mig, inte ens halva tiden har gått på utbildningen så jag gissar på att hyllan är full innan jag är färdigutbildad. så välkommen hem till oss billy.
 
Visst blev det bra?
 
Många firar ju tenta med öl, och utgång, jag unnade mig lite pommes och kyckling på ikea, mums! lite transfett är aldrig fel, haha.
 
2016 - billy - böcker - ikea