#goodbyeandersson

Oh herregud, vart ska jag börja?
I fredags tänkte jag efter en hektisk dag med testning av brudfrippan, en sväng till kalmar att gud vad skönt att det blir en lugn helg, ack så fel jag hade!
 
Inte en tanke på att bröllopet närmar sig och brudar skulle komma och väcka mig klockan 8 en lördag. Helt i chock. jag vaknar av motorsågsljud och dunkmusik. galet, och försöker slänga på mig lite kläder för att gå ner och öppna dörren, nyvaken och chockad möts jag av fantastiska brudar på altanen.
 
I en minibuss rullade det iväg, hamnade i linköping och senare i västervik.
Tack mina fantastiska vänner för helgen, lite trött fortfarande men till bröllopet är jag nog återställd. Då kör vi igen. På söndagen hämtade manne mig i västervik och han tyckte att det såg ut som jag hade haft en bra lördag, eller rättare sagt han tyckte jag såg sliten ut och det är väl ett bra betyg efter en möhippa? haha
 
 
 
 
möhippa