Starten av 2017

 
2017 har nu startat och första veckan är snart förbi, 4 träningspass redan gjorda och kroppen får mer återhämtning pga av mer sovtimmar, nästa vecka är det back to reality igen. Plugget drar igång med föreläsning och tentaskrivning, så hej tåget. Det är dock några dagar kvar, så ska försöka sova ut någon morgon innan det, går ändå upp vid 8 nu men det är ju sovmorgon för mig om man jämför med de dagar jag åker tåg.
 
4 pass är alltså gjorda på gymmet och vi har den 5 januari idag, imorgon blir det fredagsfys med- LOVE IT! Hur har eran träningsstart varit?
 
Sitter och försöker tentaplugga lite om dagarna med men diciplinen är inte så hög hos denna tjejen just nu, men hoppas att det vänder snart. Läser idrottsmedicin och det är ju jätte intressant men lite krångligt på samma gång. Nästa kurs längtar jag efter, hälsokommunikation, det ska bli intressant och väldigt lärorikt hoppas jag på.
 
Alltså tänk vad man utvecklas när man tvingar sig själv att gå lite utanför comfort zone, jag har nu gjort halva utbildningen (efter kommande tentan) så mycket lärdom och utvecklande för mig själv. Känner verkligen hur jag utvecklas efter varje kurs som avslutas.
 
om man skulle ta tag i sin diciplin och plugga lite till innan jag stänger ner datorn för idag.
2017 - hälsa - idrottsvetenskap - motivation - träning