8 januari 2017

Helg i lugnt tempo, fylld av plugg och träning, varrvat med häng i soffan. En välbehövlig chill helg innan plugget drar igång imorgon igen. Ska vara ärlig och säga att jag är lite osugen på det just nu, men hoppas att det vänder snart. Det är lite av januaris mantra eller? att det känns som man står o stampar på samma ställe, man längtar framåt liksom. Jag längtar till min operation så jag kan starta min rehab. jag längtar till februari, för då är det födelsedag och det är ju alltid kul att fira sin födelsedag.
 
Igår stod det vilodag på schemat, men blev lite cykling och lek i form av handstående på gymmet ändå. Svårt att hålla sig borta från det man älskar.
 
 
gårdagens snabba mellis, så gott och så snabbt.
 
Nu ska det pluggas lite till, en promenad och ett benpass blir det i eftermiddag.
vad gör ni en söndag som denna?