Träning, tårar och frisörbesök

Älskade träning ♥️ att i dessa dagar på kryckor komma iväg till gymmet och få bli lite svettig det gör så mycket för mig. Det behövs för mitt mentala ska fungera, hade jag bara suttit i soffan hade jag inte varit kul att ha i göra med. Bra för kroppen o röra på sig, sätta igång blodsystemet. Så det får pumpa lite fortare. 


Vissa dagar är det sån skillnad på mig innan jag går iväg och när jag sen kommer hem igen som en helt ny människa, haha det kan manne intyga. Stackarn. 

Det som kom som en blixt från klar himmel igår. Jag skulle fixa lite kvällsmat, går bra o fixa den (hyfsat iaf) sen när jag skulle gå o sätta mig insåg jag att jag måste be om hjälp igeeeeeeeen. Åh! Går inte bära en skål med yougurt och gå på kryckor. Det är det här som jag blir så frustrerad på. Så när detta hände sent igår kväll kom det lite tårar från mig. Jag vill inte känna mig begränsad, jag vill inte vara tjatig o be om hjälp hela tiden. Men får försöka se att denna period snart är över #kryckperioden

Nu ska jag klä på mig för att bege mig till frisören (fick be om hjälp av syrran att köra mig dit, kryckor o halka är ingen bra kombo plus att det blir för långt) ett år sen sist så det här frisörbesöket är välbehövligt. 

Ha en fin onsdag! 

Jessica

Du är sååå inspirerande och stark.
Att behöva be om hjälp är så svårt men samtidigt ett bevis på styrka att just göra det. Ta hand om dig och ta hjälp i det du behöver så är du snart på benen igen.
Kraaam

Svar: åh tack :) o detsamma måste jag säga! kram
xouice.blogg.se