Deadline närmar sig..

 
Måndag igen, helgen gick fort. Fullt ös kan man beskriva den utan att vidare gå in i detalj.
Startade måndagen precis likadant som de senaste måndagarna, uppsats skrivande med Sandra, idag höll vi på hela dagen verkligen. Deadline närmar sig, och vi planerar in lite påskledigt med så bara kötta på dagarna fram till påsk nu så ska nog det här gå vägen.
Helt matt i huvudet, borde komma iväg till gymmet ikväll för att få till ett rehabpass men just nu känns det riktigt olockande att gå dit, sällan jag känner så, men idag känner jag så och tillåter mig själv att känna så, om inte känslan vänder så får det kanske bli soffan ikväll istället.
Är lite sugen på att bara gå ut en sväng för att lufta mig lite, att sitta inne så här stilla och framför en dator gillar jag verkligen inte, har så svårt för det. Vill röra på kroppen!