Ny vecka, nya mål

Ny vecka, nya mål. Den här veckan ska jag gå tillbaka till mitt "vanliga" upplägg när det gäller träningspass. Har under 6 veckors tid tränat ett träningsprogram som jag utvecklat själv som sedan har skrivits om och skickats in som en muskelstudie, sjukt rolig uppgift! jag ville uteveckla mer styrka i triceps och det har jag gjort, vid start gjorde jag 4 dips och igår när sluttestet gjordes gjorde jag 12 stycken men 10 helt godkända, så härligt med progression.
I fredags var jag hos fysioterapeuten med mitt knä, så nu ska det bli fokus på rehab, lättare vikter och de stabiliserande musklerna ska få hårdträning nu. tillbaka om två veckor för att se om det har blivit någon skillnad.
 
Hur ser eran träningsvecka ut?
 
Den här veckan är jag solo här hemma. ska försöka att få till passen på förmiddagen medans sigge är i skolan så att jag kan vara hemma med honom på em och han slipper att följa med morsan till gymmet.