Klackarna i taket

 
Det händer inte ofta men ibland,
I lördags var det jag som drog på mig festkläder och begav mig på årsfest med bästa laget. Tror jag dricker alkohol max 5-6 gånger per år typ, jag gillar mer mysiga tacokvällar med vänner än att springa ute på nätterna. Vet inte om det är åldern som gör det eller om det handlar om något annat, haha.  
 
Det är verkligen kul när man går ut med rätt personer och att det inte händer för ofta, det gör att det blir extra kul tror jag. Så fredagskvällen blev riktigt rolig, men att vara uppe till 3 gör att jag inte är människa dagen efter alltså, behöver verkligen min sömn, haha. Gårdagen spenderades i ett lugnt tempo med familjen och vänner, vi åkte lite pulka, käkade pizza tog en promenad och resterande av tiden spenderades i soffan.
 
Söndagen får också bestå av ett lugnt tempo, handling, matlådor ska fixas inför veckan och två pass på gymmet ska köras i eftermiddag, får se om jag tränar idag, känner av en förkylning som är på gång men jag hoppas på att den inte bryter ut, kör med ingefärashot för att hålla den borta så gott det går. Kanske en promenad i det härliga vintervädret.
 
dags och fixa lunch nu, hepphepp.