Ocr,Gbg och lite marklyft o köttbullar


Måndag igen, en härlig helg har passerat.
I lördags åkte vi (jag, manne och sigge) mot Göteborg tidigt på morgonen. Manne skulle springa Ocr-lopp på Slottsskogsvallen. Riktigt grym trots ytterst lite träning, tog en fjärde placering i race klassen. Sixten och jag hejade på hela tiden och det var kul att följa från sidan också. men nästa gång vill jag vara med.
Efter en massa onyttigheter de senaste dagarna är det dags att skärpa sig lite i några dagar innan midsommar knackar på dörren.
Ikväll kom jag iväg på ett hiit pass, äntligen! det är så kul att få köra själv, det är kul att vara instruktör med men jag älskar ju att svettas så att vara deltagare är sjukt kul det med.
nu kallar sängen, hoppas ni har fått en bra måndag och en bra start på veckan.