2016- ta mig med storm

Det här med nyårslöften tycker jag både om och inte. Vet man att man triggas av att sätta upp mål så tycker jag man ska göra det. Dock finns det många som sätter upp ett mål eller nyårslöfte som snabbt bryts och man känner sig misslyckad pga det, i dessa fall ge inga löften. Jag själv triggas av att sätta upp mål och löften däremot måste de vara rimliga att uppnå för att jag ska hålla dessa.
 
2016 har jag dessa mål
  • Delta i minst ett lopp under året. oklart än vilket det blir eller om det blir flera, sugen på att köra midnattsloppet igen.
  • Skulle vilja klara av något hinderbanelopp typ toughest.
  • Fortsätta att öka och sätta pb på gymmet.
  • Utvecklas som person, lära mig nya saker men också stanna upp och njuta av de stunder som livet ger. jag har ofta en förmåga att bara köra på utan att tänka efter. jag vill bli starkare på insidan och öka i styrka där med. våga testa nya saker även om det är jobbigt till en början.
  • Någon slags semester skulle jag önska mig till sommaren, åka någonstans med familjen på nått äventyrligt eller kanske en utomlandsresa.
 
 
 
 
2016 - mål - nyårslöfte - toughest - träning
Elin & Loe

Roliga mål! Ska också sätta mig och skriva en liknande lista de närmsta dagarna. Suveränt för motivationen ju :) /E

Svar: verkligen! funderar på om jag ska köra SL upplägg ett tag. ska ni fortsätta köra det? eller byter ni ut det nu? :)
xouice.blogg.se

Elin & Loe

Ja, men gör det! Det är verklige superkul och ger snabba resultat :) Vi kommer lägga ner det strikta SL-upplägget för ett tag, men kommer garanterat fortsätta nöta basövningar.

Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete

Låter som att du har väldigt bra mål för året!:D

Svar: genomtänkte och nåbara :) har du några mål för året?
xouice.blogg.se