Glada besked

 
Godmorgon tisdag!
Kall och stressig morgon till tåget men det gör mig inte så mycket,4 dagar till med fullt ös medvetslös sen är det "jullov" som gäller. Jullov innebär inget pendlande och enbart hemmaplugg, ska bli skönt! Idag är det grupparbete som gäller, en kortare redovisning ska fixas ihop om ätstörningar och psykiska besvär. intressant och kul att lära sig mer om. men hallå? nu måste jag ju skriva det som jag ville skriva i detta inlägg.
Igår var en happyday för mig, åkte till västervik för ett besök på ortoped avdelningen. mitt knä och jag var lite nervösa över ifall vi skulle få en operation eller ej, men HEJ! VI FICK EN OPERATION! så i slutet av januari har jag ett nytt korsband. Kommer bli tufft med rehab i 6 månader, men helt klart värt det. Tror ändå på något vis att den här erfarenheten kommer hjälpa mig i mitt framtida yrke. Att kunna hjälpa andra som hamnar i den situationen och ha förståelse över hur det kan kännas efter en operation. Man kan lära sig sjukt mycket ur böcker men en egen erfarenhet tror jag slår högre.
Det här beskedet gjorde mig sååååå glad igår, och det håller i sig idag så God jul lollo här får du ett presentkort på ett nytt korsband.
 
Tillbaka till plugget så man är lite effektiv på tågresan.
 
hoppas ni får en fantastisk tisdag!  
Anita

Skönt med Jullov :D