Årets mål gjorda.

Snart är det nya året här: 2017, vad har du att erbjuda?
Inför 2016 satte jag upp några "mål" som jag gärna hade uppnått och uppleva, dessa punkter skrev jag här på bloggen för ett år sen ungefär:
 
  • Delta i minst ett lopp under året. oklart än vilket det blir eller om det blir flera, sugen på att köra midnattsloppet igen.
  • Skulle vilja klara av något hinderbanelopp typ toughest.
  • Fortsätta att öka och sätta pb på gymmet.
  • Utvecklas som person, lära mig nya saker men också stanna upp och njuta av de stunder som livet ger. jag har ofta en förmåga att bara köra på utan att tänka efter. jag vill bli starkare på insidan och öka i styrka där med. våga testa nya saker även om det är jobbigt till en början.
  • Någon slags semester skulle jag önska mig till sommaren, åka någonstans med familjen på nått äventyrligt eller kanske en utomlandsresa.
Har dessa punkter prickats av under året?
 
Sprang Sthlm 10 och vårruset.
 
 
Impulsivt drog min kompis med mig på Tough viking, så glad att jag gjorde det, en av årets roligaste händelser.
 
 
har definitivt ökat i styrka på gymmet, så härlig känsla!
 
 
Har utvecklats som person och lärt mig oerhört mycket nytt.
har försökt att vara mer i nuet och njuta av de stunder livet ger.
 
 
 
även lite semster blev det med familj, mest på hemmaplan men en tur med husbilen blev det med.
 
 
Så härligt när man ser tillbaka på det gågna året och inser hur mycket man har åstakommit. jag gjorde ju precis allt som jag satte upp på listan för ett år sen. även att jag många gånger under året kännt att jag misslyckats med nått, typ som mitt lopp i augusti. Men målet var ju ett hinderbanelopp under året och det gjorde jag ju faktiskt, grymt! Det gäller att inte hela tiden vara så hård mot sig själv. Se det du verkligen åstadkommer och beröm dig själv för det istället för att se det du inte gjorde.
 
återkommer med hur jag vill ha mina mål för de nya året.