Del 1 2015

2015 började med mycket träning, elins 25 års fest, comeback på fotbollsplanen. jag fyllde 25. Systersonen döptes och jag blev gudmor. hemmet var städat. träningsläger i Jönköping. bästa salladen i Vimmerby, från bakfickan. festligheter i Västervik med bästa milla.
  Våren kom och allt blev grönt och vitsippor syntes i alla hörn. Körde på med träningen, körde fotboll och gym och lite löpning. men här nånstans så fick jag bakslag och knät började bråka igen, så det blev 2 eller 3 matcher för mig i år vilket var skit tråkigt. grabbarna i denna familjen är riktiga sömntutor. här hemma är det jag som är piggast. lyxmiddag med mallan och lumpan på kharma. ett nyckelben gick av och så klart ställde trion upp o hängde på sjukan tillsammans med anna. fick visst med salladden på denna bild igen, men som sagt. sjukt god! och såklart häng med bästa axel(systerson)
  sommaren kom och gick men jag hann med en del ändå, jobbade på konsum. åt mängder av hallon ifrån trädgården. cyklade långa kvällsrundor. sprang mycket för att träna upp mig inför mitt första lopp. paddlade kanot med grabbarna och fina vänner. en stockholmstripp. massa grillat. midsommarafton. 2 kusiner, sigge och axel.
 
delar upp året i två delar så blir det inte så mastigt inlägg, plus att jag måste sova nu så jag orkar köra hiit imorgon (tidigt) så god natt!